Serviceavtal

Utmärkta och upplysta kunder betalar sig alltid i längden.

Planerat serviceunderhåll och professionell tillsyn är en självklarhet på en ny lastbil, och borde så vara även för era värdefulla kunder.

Fördelarna

De mest uppenbara fördelarna med vårt serviceavtal är flexibiliteten, och att ni alltid har specialister till ert förfogande. Full service till en fast månadskostnad. Detta ger ett enkelt, flexibelt och kostnadseffektivt samarbete, som säkerställer att era kunder eller partners alltid servas. Bästa möjliga service betalar sig i längden, så även vårt serviceavtal.

Teckna

Ni kan teckna vårt serviceavtal när ni vill. Månadskostnaden baseras på det uppskattade antalet årliga timmar, till ett fast pris i 12, 24 eller 36 månader. Ni betalar bara ett överenskommet belopp varje månad för de antal timmar ni behöver. Samma summa, månad efter månad.

Det som tillkommer är ersättning för resor och boende, som vi naturligtvis redovisar öppet för er.

Uppsägningstid

Ni kan när vi vill säga upp serviceavtalet, med 3 – 6 månaders uppsägningstid, beroende på hur länge avtalet löpt på. Så varför inte göra det enkelt att serva era kunder!

Fri support

Med vårt serviceavtal får era medarbetare och era kunder fri telefon- och mailsupport.

Servicepott

Ni behöver inte oroa er över att ni inte utnyttjar alla timmar ni betalar för. Med vår servicepott sparar ni oanvända timmar tills ni behöver dem. Varje månad redovisar vi aktuellt saldo. Eventuella outnyttjade timmar faller bort efter uppsägningstidens slut.

Vad ingår i ett Serviceavtal?

Ni bestämmer vad som ska ingå efter era egna och era kunders behov.

Exempel på inkluderande tjänster

Kundträffar

Vi träffar era kunder en och en och går igenom deras utmaningar och planerar tillsammans med dem in vägen framåt. T ex. genom rådgivning och verktyg åt både ledningen och personalen vid förarmöten.

Kundträffar, flera olika kunder

Vill ni samla flera kunder eller om ni har ett event, kan vi vid detta tillfälle informera och ge generella råd.

Kundkontakt

Vi kontakta de kunder ni vill erbjuda detta mervärde till. Vi sköter allt, ifrån initial kontakt till bokning av möten, leverans till slutligen en nöjdare och lönsammare kund.

Offerter

Med oss i ryggen kan ni i era offerter, erbjuda era kunder detta mervärde.

Plötsligt har ni ett av branschens starkaste erbjudande.

Mäklarträffar

Vill ni erbjuda era mäklarkontakter ett mervärde. Vi kommer självklart och håller i allt ifrån presentation av vårt koncept, till engagerande workshops

mäklarträff, serviceavtal, roadwise, abonnemang

Seminarium

Behöver ni en talare till en programpunkt om skadeförebygg. Det löser vi.

Branschträffar

Nalkas det träff inom en specifik fordonsbransch. Vi kommer gärna och delar med oss av vår erfarenhet.

Internutbildning

Behöver era medarbetare sälj eller skador veta mer om yrkestrafiken och vilka utmaningar de brottas med. Vi skräddarsyr en utbildning efter era behov.

Skadestatistik

Genomgång av och kundanpassning, vi belyser problemområde och gör en sammanställning som kunderna förstår.

Nyhetsbrev

När ni vill att era kunder ska hålla sig uppdaterade.

Saknar ni något, hör av er. Vi kan säkert lösa även detta.

Mer om hur vi jobbar.