Mystery Passenger
- Kunskap är vägen
Hur framförs era bussar?
Vill ni veta hur era bussar, med ert varumärke och era passagerare, egentligen framförs? Med vår unika tjänst, Mystery Passengers, kan ni nu få kännedom om just detta.
Vad är Mystery passengers?
Mystery Passengers är anonyma kundresor som används för att testa bussföretag och deras service i realtid. Anonyma resenärer observerar, noterar och noggrant mäter hur fordonen framförs och vilken service och kundbemötande som erbjuds.
Varför anlita Mystery passengers?
Mystery Passengers ger er möjligheten att utvärdera, säkerställa och förbättra kvalitet och service. Genom att få insikt i hur era bussar framförs och hur era passagerare bemöts, kan ni fatta informerade beslut och vidta åtgärder för att öka kundnöjdheten och förbättra er verksamhet.
Syftet med Mystery Passengers är att få en objektiv bild av hur den genomsnittlige resenären blir bemött och upplever er service. Det ger er möjligheten att identifiera styrkor och förbättringsområden för att kunna anpassa och förbättra er verksamhet utifrån resenärernas perspektiv.
Varför bör detta undersökas?
Genom att undersöka och utvärdera hur era bussar framförs och hur passagerarna bemöts kan ni ge återkoppling till era trafikföretag och dess personal. Detta är avgörande för att bibehålla en hög servicenivå eller för att förbättra en befintlig situation med utmaningar.
När trafikföretagen får denna värdefulla information kan de agera, återkoppla till sin personal och arbeta med att begränsa skador samt erbjuda en bra service till de resande. Detta leder till minskade skador och en mer behaglig reseupplevelse, vilket i sin tur ökar sannolikheten att kunderna återkommer och rekommenderar er till andra.
Vad vi gör med resultatet
Vi sammanställer det opartiska resultatet i en rapport som presenteras för er. Rapporten ger er en översikt av de observerade beteendemönstren och ger er möjlighet att identifiera trender och utvecklingsområden för att förbättra er service och säkerhet.
Hur ofta bör detta göras?
Ett tillfredsställande resultat brukar ofta räcka med att följas upp en gång om året. Om ni har specifika områden ni vill förändra eller förbättra, kan det vara lämpligt att följa upp resultaten kvartalsvis eller efter behov.
Vårt agerande
Våra mystery passengers smälter in i mängden precis som vanliga resenärer. Vi tar inte några initiativ som skulle kunna påverka förarens beteende på något sätt. Våra bedömningar är baserade på våra erfarenheter inom service och förebyggande av skador, samt planerad körning med framförhållning. Vi bedömer fakta och rapporterar det som upptäcks vid våra resor.
Våra mystery passengers agerar likartat och opartiskt för att säkerställa att alla rapporter blir jämförbara och ger er en objektiv bild av era bussars framförande och kundbemötande.
Flexibilitet
Vi på Roadwise är stolta över vår flexibilitet när det gäller att utföra vår tjänst. Vi är tillgängliga dygnet runt, sju dagar i veckan, för att kunna möta era behov och preferenser.
Ni har möjligheten att bestämma vilka tider och vilka linjer ni vill fokusera på när vi utför våra kundresor som Mystery Passengers. Vi anpassar oss efter era önskemål för att säkerställa att ni får den mest relevanta och användbara feedbacken.
Oavsett om ni vill utvärdera morgonrusningen på en specifik linje eller eftermiddagstimmarna under helgen, kan ni lita på att vi finns tillgängliga för att genomföra dessa resor och samla in värdefull information.
Vi förstår att varje företag och varje trafiksituation är unik, och vi strävar efter att anpassa oss efter era specifika behov och önskemål. Vi är flexibla för att kunna erbjuda er den bästa möjliga service och hjälp att förbättra er verksamhet.
Så oavsett om ni behöver oss under tidiga morgnar, sena kvällar eller helger, är vi redo att hjälpa er att få insikt i hur era bussar framförs och hur era passagerare bemöts.
Tveka inte att kontakta oss för att diskutera era önskemål och behov. Vi ser fram emot att samarbeta med er och hjälpa er att nå era mål när det gäller servicekvalitet och säkerhet.
Här finns ett smakprov på en rapport och en artikel.
Öka lönsamheten och sänk kostnader orsakade av trafikskador!
Fyll i formuläret så kontaktar vi er snarast
kontakt@roadwise.se
076-344 83 22